MS Windows
briani 27239
Win 98 og WinXP
Fra : PR

Dato : 16-01-03 16:36

Kan man installere Win XP oven i Win 98, så man beholder alle sine
programmer og indstillinger, eller skal man starte helt forfra?
Peter

Fra : Henrik Walther

Dato : 16-01-03 17:11

On Thu, 16 Jan 2003 16:36:23 +0100, "PR" <randlov@post9.tele.dk>
wrote:

>Kan man installere Win XP oven i Win 98, så man beholder alle sine
>programmer og indstillinger, eller skal man starte helt forfra?

Du kan opgradere Win98 til WinXP, dog vil jeg ikke anbefale dette.

Det bedste er at foretage en ren installation.

--
Henrik Walther
http://www.winjunkie.net

Fra : N/A

Dato : 19-01-03 19:24

Fra : Henrik Steffensen

Dato : 19-01-03 19:24

"Niels Bjørk Pedersen" <njb.pedersen@12mail.dk> skrev i en meddelelse
> Enig - at lægge XP oven i en win98 installation giver for det meste kun
> bøvl.
> Ren XP install. er bedst !!
> -Niels-
>
> Henrik Walther <spam@winjunkie.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:n9md2vs4vcr7rg8q65e6745kd3t9b22pfl@4ax.com...

Hvor meget fylder en XP-installation? Jeg har tænkt på det samme - oveni den
gamle, så man eventuelt kan vende tilbage til Win98, hvis alle relevante
drivere ikke er tilgængelige i XP.