Matrox G400
Fra : Klaus

Dato : 16-01-03 16:18

Jeg har et Matrox G400 sammen med et eller andet pci-multimediekort med
tv-out. Multimediekortet er et Creative og stammer fra en ca 4 år gammel
Aopen Pc. Er der nogen som ved hvad det er og hvor jeg finder driverne?
Mvh Klaus

Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 16-01-03 19:57

Ikke her i hvert fald! Denne gruppe er en markedsgruppe.

news://dk.edb.hardware.grafikkort ville være et bedre bud...

Fra : Sune Bonde Folkmann

Dato : 16-01-03 20:37

Bortset fra at det IKKE er en markedsgruppe denne her...Så har du nok ret...

"Jens Gregersen [9670]" <jg@stofanetPLEASEDONOTFUCKINGSPAMME.dk> wrote in
message news:3e27007d$0$2600$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

Fra : Jens Gregersen [9670~

Dato : 16-01-03 23:33

> Bortset fra at det IKKE er en markedsgruppe denne her...Så har du nok
ret...

Sorry, der var jeg lige lidt hurtigt ude med riven

Men okay - den rigtige gruppe var det ikke