Brother vs. HP
Fra : Ole

Dato : 16-01-03 16:15

Hej ng.
Jeg står og skal investere i ny laser printer.
Valget står mellem en HP laserjet 1200N og en Brother HL-1870N.
Krav til printeren er, at den skal fungere på netværk
(win95/win98/winXP/winNT), og have to seperate papir indtag.
Jeg hælder medst til Brother'en, da HP'en kun har plads til 10 ark i
sekundær føderen.

Men er der mon nogen som kender disse to maskiner, og vil dele deres
erfaringer?

Venlig Hilsen
Ole

Fra : Niels Sandholt Busch

Dato : 16-01-03 23:13

Ole wrote:

> Men er der mon nogen som kender disse to maskiner, og vil dele deres
> erfaringer?

Ikke helt det samme, men jeg har en Brother 1270 (laser, netvaerk) som har
virket perfekt i et par aar. Jeg har ikke haft nogen problemer med den
overhovedet.

\Niels

Fra : Brian Hansen

Dato : 17-01-03 10:07

> [...]
> sekundær føderen.
>
> Men er der mon nogen som kender disse to maskiner, og vil dele deres

Jeg skulle vælge mellem Brother 1470N og HP 1200N og valgte Brotheren.

En TOC ved 25.000 sider koster Brotheren ca. 8.500,- og HP'en ca. 13.000,-

Brian

Fra : Karl Johan Agesen

Dato : 19-01-03 16:49

Kender begge fabrikater. Har f.s.v. Brother oplevet kort holdbarhed på
tromlesæt (ikke tonerpatron).

Hilsen Karl Johan