Hvad gør jeg del 2
Fra : Katrine Lund

Dato : 16-01-03 14:50

Hej.

Tak til alle Jer som besvarede mit indlæg. I har allesammen ret.
Selvfølgelig skulle jeg da overtale manden, og jubiii det lykkedes mig.
Nu skulle det jo være så godt, og jeg skrev til ejerne, at jeg meget gerne
ville købe deres killing. Men ved I hvad? Killingen var allerede afsat. De
havde ikke gidet at vente på mit svar. Jeg havde ellers skrevet til dem, at
jeg ville drøfte det med manden og vende tilbage hurtigst muligt. Men som de
skrev, at de var nok snart leveringsdygtige i killinger igen, da hunkatten
var kommet i løbetid igen.
De ville dog gerne se, om de ikke kunne finde en langhåret blandingskat til
hunkatten, således at de kunne lave langhårede killinger.
Jeg er forarget over, at man kan finde det forsvarligt at lade sin hunkat få
killinger igen så hurtigt, og at man nu vil til at lave blandingskillinger.
Jeg har derfor sagt nej til at vente på en killing. I stedet har jeg
besluttet mig for at vente til *mit* internat får en killing ind eller også
finde en ungkat blandt internatkattene.

Venligst

Katrine

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 16-01-03 14:57

Hej Katrine

kan kun sige det ikke var pænt gjordt, og kan godt forstå du er forarget
over dem, og deres lyst til langhårs killinger, lige så snart det først kuld
er fløjet fra reden.

Håber du finder en mis, der er en masse på dyrenesbeskyttelses hjemmeside,
også mange rigtigte flotte og søde er jeg sikker på der venter på et godt
hjem

MVH
Gitte

DK Sacala´s Norske Skovkatte
www.sitecenter.dk/sacalas

Fra : Kate

Dato : 18-01-03 12:02

Øv hvor er det surt at de ikke kunne vente på dit svar.
Indrømmet jeg ville være så sur at jeg ikke ville ha' en anden killing
derfra for min tillid til at få den ville være knækket.

Jrg håber at der kommer en killing forbi et sted tættere på dig, som du
bare må ha'.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar