bortgives: "Lystfiskerens lommebog '03"
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 16-01-03 13:12

har fået een for meget i julegave. Befinder sig på Nørrebro,
Københanvn, men kan sendes. Henvendelse pr. mail.

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Herbert

Dato : 16-01-03 16:54

Hey Janus

Det er meget godt, men jeg bliver ved med, at få mailen retur Any way,
hvis du har den endnu. Så henter jeg den gerne

Mvh
Erik

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 16-01-03 21:38

"Herbert" <herbert007@hotmail.com_remove> writes:

> Det er meget godt, men jeg bliver ved med, at få mailen retur
> Any way, hvis du har den endnu. Så henter jeg den gerne

Hehe... det er fordi du sender til en ikke-ekisterende
spam-adrsse. Bogen er afsat.

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Herbert

Dato : 16-01-03 23:15

> Hehe... det er fordi du sender til en ikke-ekisterende
> spam-adrsse. Bogen er afsat.
>
> -j

Så er det sq også svært,at være med

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-01-03 00:18

"Herbert" <herbert007@hotmail.com_remove> writes:

> Så er det sq også svært,at være med

Hov. Det var altså ikke for at skabe dårlig stemning. Min adresse
fremgår tydeligt af min hjemmeside, men som så mange andre, underlader
jeg at benytte mig rigtige mailadresse på usenet.

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Herbert

Dato : 17-01-03 12:50

> [...]
> fremgår tydeligt af min hjemmeside, men som så mange andre, underlader
> jeg at benytte mig rigtige mailadresse på usenet.

Det skulle du måske gøre opmærksom på næste gang,,,,,,,,

Erik

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-01-03 14:13

"Herbert" <herbert007@hotmail.com_remove> writes:

> Det skulle du måske gøre opmærksom på næste gang,,,,,,,,

Adressen på min hjemmeside fremgår altså af min signatur. Det var der
flere der gennemskuede. At ander fik mailen tilbage var ærgerligt. Det
var ikke for at drikke (eller noget i den stil).

-j

--
Janus Sandsgaard
http://janus.dk

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 16-01-03 21:36

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> writes:

> har fået een for meget i julegave. Befinder sig på Nørrebro,
> Københanvn, men kan sendes. Henvendelse pr. mail.

Lommebogen er afsat til Gerner.

-j

--
Janus Sandsgaard