Vask af dækkener
Fra : Anet

Dato : 16-01-03 12:36

Nogen der kender nogle gode steder hvor man kan få vasket dækkener til en
rimelig pris? Jeg har hørt lidt om at nogle firmaer sender en pose til
dækkenet som man kommer det beskridte dækken i og så afsted med postvæsenet.
Nogle links?

--
Hilsen
Annette

Fra : Nina Svanholm

Dato : 16-01-03 15:30

Hej

Man kan også tage på vaskeri, de har jo nogle store vaskemaskiner. -og så er
det til at betale

Venlig hilsen Nina Svanholm.

Fra : Charlotte Andersen

Dato : 16-01-03 16:20

Når jeg synes at det er på tide at vaske dækken, børster jeg det rigtigt
omhyggeligt og derefter smider jeg det i en vaskemaskine på 30 grader. Så
tørre jeg det i tørretumbleren på svag varme til det næsten er tørt og
hænger det ud i luften. Det er den billigste løsning.

Hvis det trænger til reperation, kan man sende det til en som også vasker
det. Jeg mener det koster omkring 300 kr. Jeg kan ikke lige huske navnet på
det firma der gør dette, men hvis der skulle være interesse, kan jeg finde
ud af det.

Lotte

Fra : Anet

Dato : 16-01-03 23:07

Hejsa

prøvede sidste forår at højtryksvaske et dækken og det så fint rent ud da
det var vådt. Så hængte jeg det op udenfor og det tørrede. Jeg var dog ikke
helt tilfreds med resultatet da det tørrede fordi der var lidt småstriber på
det stadig. Men for 300 kroner er det jo en pæn tilskud til et helt nyt
dækken istedet for.

--
Hilsen
Annette

Fra : Musen

Dato : 17-01-03 19:41

> [...]
> rimelig pris? Jeg har hørt lidt om at nogle firmaer sender en pose til
> dækkenet som man kommer det beskridte dækken i og så afsted med

Jeg ved ikke om de ligefrem gør det pr. postordre, men jeg ved at Steen
Rideudstyr i Horsens engang tilbød at rense og reparere dækkener. Om de gør
det stadig og hvad det koster ved jeg faktisk heller ikke, men jeg mener
ikke det var særligt dyrt, og det var ihvertfald rent...
Hmm det var vist ikke den store hjælp
Venlig hilsen Musen

Fra : Tine Gade

Dato : 28-01-03 11:13

Fra : Anet

Dato : 28-01-03 11:52

*smiler' den sidste bemærkning kunne jeg godt lide.

Det er jo rart at dækkenet igen bliver indpreneret da et udendørs dækken
ellers ikke har så godt af at blive vasket.

--
Hilsen
Annette

---