Gif-problemer i Opera
Fra : Peter

Dato : 16-01-03 09:48

Hej!

Jeg har et gif-problem i Opera browseren - Hvordan løser jeg dette!

http://www.morgenmusikken.dk/hvordan.htm

m.v.h.

Peter, Odense

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 16-01-03 09:54

On Thu, 16 Jan 2003 09:48:14 +0100, "Peter" <petit@mobil.dk> wrote:

>Jeg har et gif-problem i Opera browseren - Hvordan løser jeg dette!

Kan du beskrive problemet?

--
Morten!

Fra : Peter

Dato : 16-01-03 17:51

Hej igen!

> Kan du beskrive problemet?

Når jeg bruger Opera 6.5 (Dansk) kan jeg se begge billeder i giffen samtidig
(den "veksler" ikke mellem billederne).

Kan grunden være den, at jeg har installeret den uden java?

m.v.h.

Peter, Odense

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 16-01-03 18:02

"Peter" <petit@mobil.dk> posting:

>(den "veksler" ikke mellem billederne).
>Kan grunden være den, at jeg har installeret den uden java?

Nej.

--
"Death is the cure of all diseases". Kilde: ukendt

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-01-03 10:27

Peter skrev:

> Jeg har et gif-problem i Opera browseren

Hvilket?

> http://www.morgenmusikken.dk/hvordan.htm

Siden ser fin ud i såvel IE6 som Opera7B. Jeg har ikke prøvet med
tidligere versioner.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Leony

Dato : 16-01-03 11:56

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> skrev i en
meddelelse

> Siden ser fin ud i såvel IE6 som Opera7B. Jeg har ikke prøvet
> med tidligere versioner.

I Opera 6.01 er der et hvidt omrids i den vippende hat.
Dette omrids er der ikke med IE6, Mozilla 1.3 eller Opera 7 beta
2.
Måske det er det hvide omrids der menes.

Det lykkedes mig at fange den med en print screen:
http://hjem.get2net.dk/legeplads/hat.PNG

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 16-01-03 12:37

On Thu, 16 Jan 2003 11:55:56 +0100, "Leony"
<leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote:

>I Opera 6.01 er der et hvidt omrids i den vippende hat.

Umiddelbart vil jeg mene der er tal om en fejl i giffen, men jeg har
ikke undersøgt det nærmere.

--
Morten!

Fra : Leony

Dato : 16-01-03 14:50

"Morten Kjaer Nielsen" <nospam.13juni2002@gummiand.dk> skrev i
en meddelelse news:ea6d2vsffu7din28cog7aakhpgjhj4f0k6@4ax.com

> Umiddelbart vil jeg mene der er tal om en fejl i giffen, men
> jeg har ikke undersøgt det nærmere.

I så fald er det lidt mærkeligt at der ikke er den samme fejl i
de 3 andre browsere jeg har prøvet med.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-01-03 14:55

Morten Kjaer Nielsen <nospam.13juni2002@gummiand.dk> skrev :

>Umiddelbart vil jeg mene der er tal om en fejl i giffen, men jeg har
>ikke undersøgt det nærmere.

Tilsyneladende ikke, det må være en fejl i Opera 6.x

Fra : Kurt Lund

Dato : 16-01-03 17:07

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Tilsyneladende ikke, det må være en fejl i Opera 6.x

Det ser fint ud i Opera 5.11, så det tror jeg også.

--
Kurt Lund
- der ikke længere ser indlæg afsendt fra kandu.dk