laptop
Fra : DarkWing

Dato : 16-01-03 07:37

er der nogen der kender til mærket vega når det gælder laptops?
er der noget galt med dem eller kan det passe at de er så billige?

Fra : David

Dato : 16-01-03 08:17

> er der nogen der kender til mærket vega når det gælder laptops?
> er der noget galt med dem eller kan det passe at de er så billige?
Jeg har den der hedder vega a4+, som er identisk med en af TDCs webtech
computere
http://www.uniwill.com/Product/N341C2/N341C2.htm

De produceres af et firma ved navn uniwill, men supporten ydes af
www.notebookservice.dk

Jeg er godt tilfreds med min laptop, men det er vidst noget med at nogle af
modellerne bruger processorer der er beregnet til stationære computere
hvilket betyder at de bruger meget strøm -> lav batteritid. Min
uniwill/vega/webtech er leveret med en athlon 1500XP som er en mobil
processor og holder strøm ca. 2 timer afhængig af brugen.

Har du flere spørgsmål er du velkommen til at skrive

mvh

David