Hundebur - af "stof"
Fra : Jo-Ann Nielsen

Dato : 15-01-03 23:51

Hejsa !

Sidder lige og forsøger ihærdigt at huske hvad det er de her "nye" bur af
"stof" de hedder. Er det ikke "Canaba" eller lign ? Jeg har set mange folk
til lydighedsprøver har disse bure, og jeg ved der er en side her på nettet
om disse bure...men hvor var det nu lige det var ?
Håber nogle kan hjælpe (så jeg kan få skrevet min ønskeseddel færdig *smil*)

Mvh

Jo-Ann

Fra : Pia J

Dato : 16-01-03 08:45

"Jo-Ann Nielsen" <joann@rhodesian-ridgeback.dk> wrote in message
> Hejsa !
>
> Sidder lige og forsøger ihærdigt at huske hvad det er de her "nye" bur af
> "stof" de hedder. Er det ikke "Canaba" eller lign ? Jeg har set mange folk

Eller Cabana

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 16-01-03 11:54

http://shop.store.yahoo.com/tailsbythebay/sofcoldogcat.html
Hilsen Dorthe

Pia J skriver:

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 16-01-03 14:43

Hej Jo-Ann

De hedder Cabana og kan købes her: www.hnb.dk (Hundens Netbutik). De er
rigtig gode, men dyre.....

--
-Trine

Se Robin på www.robinhund.dk

Fra : Jo-Ann Nielsen

Dato : 16-01-03 15:35

Hej Trine !

Det var lige præcis den side jeg ledte efter ! Ja, de er dyre, men hvor ser
det dog let ud når folk kommer "slæbende" med dem, og det er jeg så
misundelig på at jeg godt vil betale den pris - eller ønske mig et sådan bur
til min fødselsdag

Mvh

Jo-Ann