Gratis CMS
Fra : Kasper Hyllested

Dato : 15-01-03 22:38

Hej

Jeg er absolut ingen haj til programmering eller at lege med servere. Men
jeg har en lille hjemmeside, hvor jeg publicerer nogle artikler mv., og
efterhånden er jeg blevet træt af at lave det hele i simpelt HTML.

Jeg er derfor på udkig efter et CMS-system, som kører ASP. Jeg har fundet
mange, men langt de fleste er i PHP, kræver SQL og alt muligt andet, som jeg
slet ikke kan finde ud af

De CMS'er, jeg har fundet, der kører ASP, koster alt for ofte mange hundrede
eller tusinder af dollars, og det har jeg ikke råd til.

Jeg har søgt tilbage i gruppen, men ikke rigtig fundet noget. Er der nogen,
der kender til et link, eller som evt. selv har lavet noget?

Med venlig hilsen

Kasper Hyllested

Fra : Jimmy

Dato : 15-01-03 23:00

"Kasper Hyllested" <hyllested@msn.com> wrote in message
> [...]
> mange, men langt de fleste er i PHP, kræver SQL og alt muligt andet, som

Hvorfor egentligt ikke bare bruge et af de gratis til PHP?
Så vidt jeg kan læse er din pointe at du vil undgå at skulle kunne
programmere selv og det er jo netop det, som de gratis PHP-systemer giver
mulighed for.

Jeg har set flere PHp-CMS-systemer, som er ganske fine, men kender desværre
ikke til nogen gratis ASP CMS systemer.

Mvh
Jimmy

Fra : Jakob Andersen

Dato : 15-01-03 23:02

<http://groups.google.com/groups?selm=aqcabn%241u4v%241%40news.cybercity.dk>

--
Jakob Andersen

Fra : Dobbie

Dato : 16-01-03 00:31

<http://groups.google.com/groups?selm=aqcabn%241u4v%241%40news.cybercity.dk>

er der andre "frie" systemer ???

---
Checked by Norton anti-virus system (http://www.norton.com). Version: 8.07
and

Fra : Dobbie

Dato : 16-01-03 00:38

Hvor finder jeg PHP CMS systemerne ???

---

Fra : Jakob Andersen

Dato : 16-01-03 00:54

"Dobbie" <snipermode@ofir.dk> wrote
> Hvor finder jeg PHP CMS systemerne ???

http://www.eisenstein.dk/ har lavet er, ellers søg på "Open Source CMS" på
google.

PS: Selvom du sætter tre spørgsmålstegn får du ikke et bedre svar.

--
Jakob Andersen

Fra : Dobbie

Dato : 16-01-03 01:06

Hej Jacob

Thx.

> PS: Selvom du sætter tre spørgsmålstegn får du ikke et bedre svar.

Man kan da altid håbe... :0)

---