Anbefaling Router
Fra : Michael

Dato : 15-01-03 22:12

hejsa er der nogen som kan anbefale en god router til max 1000 kr, eneste
krav er at den er nemmere at tilslutte og installere end D-link 604 DI, som
jeg bare ikke kan få til at virke mvh Michael

Fra : Petersen_Michael

Dato : 15-01-03 22:18

"Michael" <ankerlund@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
som
> jeg bare ikke kan få til at virke mvh Michael

byg en IPCop www.ipcop.org

jeg var også for utålmodig mht. DI-604..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 15-01-03 23:01

jeg har en linksys router befsr41 og den kører bare derud af
http://www.linksys.com/products/product.asp?grid=34&scid=29&prid=20

mvh
thomas

Fra : Per Bau

Dato : 15-01-03 23:36

> [...]
DI, som
> jeg bare ikke kan få til at virke mvh Michael

Det bliver svært, så vidt jeg husker fra dit indlæg vedr. denne i
gruppen, så tyder dit problem mest på en fejl 40.

Jeg tror ikke du finder noget der er meget lettere at sætte op end
denne.

/Per