Hvilken en harddisk skal jeg vælge?
Fra : Vega

Dato : 15-01-03 22:13

Hej gruppe.

Hvilken af disse to harddiske er den BEDSTE og hurtigste?

1. Maxtor DiamondMax Plus 9 80GB Fluid
2. Western Digital Caviar Special WD800JB 80GB

Mvh. Lars.

Fra : Morten Christensen

Dato : 15-01-03 22:31

Jeg ville vælge Maxtoren, har bedst erfaringer med dem...

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Palle Ravn

Dato : 15-01-03 23:02

Morten Christensen" <morten[REMOVE]@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse
> Jeg ville vælge Maxtoren, har bedst erfaringer med dem...
>
> --
> Hilsen Morten Christensen

Kan ikke klage over min WD 120GB 8Mb buffer... Har haft den med ude at køre,
den køre findt i nu!

/Palle Ravn

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-01-03 11:34

In dk.edb.hardware, Vega <liladomo@tdcadsl.dk> says...
> Hvilken af disse to harddiske er den BEDSTE og hurtigste?

Prøv i gruppen for harddiske:

dk.edb.hardware.drev

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Kristian Dorland

Dato : 16-01-03 12:19

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej gruppe.
>
> Hvilken af disse to harddiske er den BEDSTE og hurtigste?
>
> 1. Maxtor DiamondMax Plus 9 80GB Fluid
> 2. Western Digital Caviar Special WD800JB 80GB
>
> Mvh. Lars.

En Seagate Barracuda IV 80GB :)

Men ud fra de to nævnte, ville jeg nok gå efter Western Digital.

Fra : Kristian Dorland

Dato : 16-01-03 12:19