MSI MS-845E MAX2-BLR RAID ATX
Fra : Hr. Nielsen

Dato : 15-01-03 22:00

Er der nogen der kender til dette board. Er det godt? Er det stabilt?
Det har jo alt, men det alene skal man jo ikke tage for gode varer!

Fra : Thomas Bække Olesen

Dato : 16-01-03 00:02

Jeg har haft mit kørende i 3 mdr nu uden nogen so helst problemer.

Bluetoth'en er meget nem at sætte op og kører upåklageligt.

Kan kun varmt anbefales, lige som alle andre MSI kort.

Fra : Hr. Nielsen

Dato : 16-01-03 00:27

"Thomas Bække Olesen" <tbo@REMOVE.mail.dk> wrote in

> [...]
>
> Bluetoth'en er meget nem at sætte op og kører upåklageligt.
>
> Kan kun varmt anbefales, lige som alle andre MSI kort.

Okay, men jeg har også lige fået øje på dette:

MSI MS-845PE-Max2/FIR ATX
CPU: Intel Pentium4 1.6-3.0GHz+
Socket: Socket 478
Chip: Intel 845PE
FSB: 400/533MHz
Slots: 6 PCI / 1CNR / 1 AGP x4 / USB2.0 / BlueTooth
IDE: 4-Ultra DMA/100
ATA133 IDE RAID
SCSI: No
FireWire
Ram: 3 x 184-pins DDR2700
Cache: On Chip

Det koster 1404,- hos EDBpriser.dk
Men der er da en dårlig kommentar til det derinde...noget med at BIOS'en
ikke kan opgraderes...det står under bedømmelse af det.

Nu har det ene jo Intels 845E chipset og dette her 845PE. Ved du hvad
forskellen er på disse to?

Fra : Thomas Bække Olesen

Dato : 17-01-03 20:50

Jeg aner ikke umiddelbart hvad forskellen er, men jeg har ikke haft
problemer med at opdatere BIOS på mit kort.