Gammel svend
Fra : Matthiessen

Dato : 15-01-03 21:22

Jeg har fået fat i en gammel Olivetti PCS 44/C, nogen som ved om man kan
smide netkort i sådan en ?

/Anders

Fra : Leony

Dato : 15-01-03 22:52

"Matthiessen" <matthiessenNIX@dioderNIX.dk> skrev i en
meddelelse news:3e25c308$0$133$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Jeg har fået fat i en gammel Olivetti PCS 44/C, nogen som ved
> om man kan smide netkort i sådan en ?

Kan ikke lige finde noget materiale om sådan en fætter.
Hvis den har ledige ISA- eller PCIslots, så skulle det vel være
muligt at smide en eller anden form for netkort i den.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Matthiessen

Dato : 17-01-03 14:28

"Matthiessen" skrev i en meddelelse >
> Jeg har fået fat i en gammel Olivetti PCS 44/C, nogen som ved om man kan
> smide netkort i sådan en ?

Ekstraspørgsmål : Hvilken type HDD brugte sådan nogle gamle computere ?

Fra : Thore

Dato : 17-01-03 14:40

21 eller 44 MB IDE

--
Med venlig hilsen / Best regards

Thore 'S' 1952

Croma 2.0ie 1993
Pluto 1.2 1996
Adria 502LH 1996

(fjern Z'erne hvis du mailer direkte)

Fra : Hans H. Pedersen

Dato : 22-01-03 23:19

PCS 44C er en 486-SX25 og der er et par ISA slots
Den er nok bedst til Win 3,11

Harddisken var vist en Conner på omkring 100 MB