Nyt lydkort men hvilket skal jeg vælge ?
Fra : pondus

Dato : 15-01-03 21:10

Jeg skal have et nyt lydkort til min computer, jeg er træt af det som der er
onboard.

jeg spille en del diablo II, rallychallinge, hitman og GTA3.
men jeg har også en stor LP samling som jeg gerne vil have kopieret til cd.

jeg står og skal vælge imellem

Creative SoundBlaster audigy 2 platinum
eller
DMX 6fire 24/96 fra terratec

Jeg har læst rundt omkring at creativ kortet er bedst til spil, og film,
mens DMX er bedst til semi-pro lyd.
dmx skulle ikke være så godt hvis man spille.

erfaringer omkring de to kort ønskes også meget gerne links hvor disse to
kort bliver testet imod hinanden.

på forhånd tak

Kuno

---

Fra : Mads Hofman Hansen

Dato : 16-01-03 20:17

Står du og skal spille.... Så er soundblaster ihvertfald foretrunkne nummer
1... især til den beskedne pris... Det er kortet... og jeg mener du bør købe
det... Jeghar ikke megen erfaring med det andet DMX kort, men kan kun sige
at Soundblaster altid har lavet gode kort, især til spil

MVH

Masd

Fra : Henrichsen

Dato : 24-01-03 01:33

Vælg Audigy hvis du skal spille. Du behøver ikke 2eren.

Fra : pondus

Dato : 24-01-03 10:16

købte audigy 2
meget tilfreds. den har fin lyd fra lp til computer

just en update

mvh
kuno

---