OT?: Laminering
Fra : Rune Sørensen

Dato : 15-01-03 20:56

Hey!

Er der nogen af jer der ved hvor man kan få en billig maskine til laminering
af nogle visitkort/idkort? Jeg har hørt at der for nyligt skulle have været
et tilbud i bilka? Nogen der ved noget, eller gerne vil sælge er meget
velkomne til at skrive, enten her i gruppen eller på min mail:

skumpose2000@hotmail.com

Ved godt at det er et oftopic spørgsmål - men jeg kunne simpelthen ikke
finde andre grupper det passer i - også vidste jeg jo at det er nogle satans
kloge mennesker der sidder her

Venlig hilsen
Rune

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-01-03 21:10

Rune Sørensen skrev:

>Ved godt at det er et oftopic spørgsmål - men jeg kunne simpelthen ikke
>finde andre grupper det passer i

news:dk.forbruger ville jeg foreslå.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : jakob

Dato : 15-01-03 22:07

In article <b04ecm$s4f$1@sunsite.dk>, skumpose2000@hotmail.com says...
> [...]
> et tilbud i bilka? Nogen der ved noget, eller gerne vil sælge er meget
> velkomne til at skrive, enten her i gruppen eller på min mail:

Prøv at kigge i Harald Nyborg, de har haft en simpel anordning til at
koldlaminere med. Hvor godt det er ved jeg ikke.

MVH

Jakob

Fra : John Vedsegaard

Dato : 22-01-03 22:57

"Rune Sørensen" <skumpose2000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ved godt at det er et oftopic spørgsmål - men jeg kunne simpelthen ikke
> finde andre grupper det passer i - også vidste jeg jo at det er nogle

Jeg så en i en kontorforsyning i Kgs. Lyngby for et par måneder siden til
ca. 300 kr.00

John