MS Windows
briani 27239
Der er kommet et sjofelt billede når min w~
Fra : Jan Kehlet

Dato : 15-01-03 19:58

Hej Ng

I opstarten af win 2000 kommer der et billede der er trætende i længden
hvordan fjerner jeg det ? Det er der også når den lukker ned

Hjæælp
Mvh
Jan

Fra : kim

Dato : 15-01-03 21:44

"Jan Kehlet" <jan-kehlet@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3e25af42$0$233$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej Ng
>
> I opstarten af win 2000 kommer der et billede der er trætende i længden
> hvordan fjerner jeg det ? Det er der også når den lukker ned

Jeg er ikke sikker men: skriv Logo=0 inde i Msdos.sys ?

mvh kim

Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-01-03 22:07

In dk.edb.system.ms-windows, kim wrote:

> [...]

Hmm, jeg ville nok skanne mit system for virus.

>Jeg er ikke sikker men: skriv Logo=0 inde i Msdos.sys ?

Det virker kun i Windows 9x. Denne side forklarer hvor det ligger i
Windows 2000: http://www.littlewhitedog.com/reviews_other_00027.asp

--
Lars Stokholm

Fra : Per, Odense

Dato : 16-01-03 11:45

I news:3e25af42$0$233$edfadb0f@dread14.news.tele.dk , skrev Jan Kehlet
<jan-kehlet@mail.dk> , bl.a. :
> Hej Ng
>
> I opstarten af win 2000 kommer der et billede der er trætende i
> længden hvordan fjerner jeg det ? Det er der også når den lukker ned

Hej
Har det tidligere været brugt som "wallpaper" ?
Hvis det har, så hjælper det muligvis at vælge : wallpaper, "none" - apply,
og så vælge det du vil have som baggrund igen.

--
Per, Odense
Ved svar fjern *** fra adressen