Cirque bredbånd
Fra : Dobbie

Dato : 15-01-03 17:44

Hej

Er der nogen der har nogle erfaringer med subject gode som dårlige ???

www.cirque.dk

---
Checked by Norton anti-virus system (http://www.norton.com). Version: 8.07
and

Fra : Bulldog

Dato : 16-01-03 19:03

"Dobbie" skrev d. 15-01-03 17:44 dette indlæg :
> Hej
>
> Er der nogen der har nogle erfaringer med subject gode som dårlige
???

Hvis du kender nogen der bor i Blåkilde gård i Tåstrup, kan du spørge
dem. Deres er liget kommet igang og jeg har hørt om en del der ikke er
helt tilfredse med håndteringen.

Jan

http://www.kandu.dk/

Fra : Dobbie

Dato : 16-01-03 20:39

Hej Bulldog

Desværre kender jeg ikke nogen der..

men er selv meget utilfreds... kan kun sige at hvis nogen i deres
antenneforeningen / boligkompleks overvejer Cirque ....så don't....

---

Fra : Jens

Dato : 17-01-03 08:06

"Dobbie" <snipermode@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der har nogle erfaringer med subject gode som dårlige ???
>
> www.cirque.dk

Jeg kan ikke engang åbne det link.......

mvh Jens

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-01-03 14:52

"Jens" <mkg2@jellingnet.dk> wrote in message

> Jeg kan ikke engang åbne det link.......

Der er et eller andet over den hjemmeside.. Den har flere gange crachet
browseren... Også Opera

Fra : Martin Schultz

Dato : 18-01-03 14:53

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> writes:

> "Jens" <mkg2@jellingnet.dk> wrote in message

> Der er et eller andet over den hjemmeside.. Den har flere gange crachet
> browseren... Også Opera

Den browser må være lavet ret elendigt. Jeg kan iøvrigt fint se siden i
phoenix.

--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider
til ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Jens

Dato : 18-01-03 19:02

"Martin Schultz" <di020172@NO.SPAM.diku.dk> skrev i en meddelelse

> Den browser må være lavet ret elendigt. Jeg kan iøvrigt fint se siden i
> phoenix.

Hehe jeg har fået svar fra dem om hvad deres priservar da de ikke stod på
siden.
Jeg fik en lang forklaring om alt muligt andet, men ikke hvad en linie
koster da de kun leverer til foreninger men mindst _mange_ abonnenter.
Så jeg ved stadig ikke hvad det ville koste.
Men svarret kom 3 timer efter min mail var sendt, arrow har ikke svaret
endnu efter 3 dage.

mvh Jens

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-03 00:52

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
(klip)
> Der er et eller andet over den hjemmeside.. Den har flere gange crachet
> browseren... Også Opera

Du er ikke alene - min (IE6 SP1+alle tilgængelige patches) døde også
omgående, hvorefter WXP og min harddisk gik i gang med at lave gud ved hvad,
der var i hvert fald hæftig aktivitet i et par minutter. >:-/

Mvh, Ulrik

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-01-03 21:56

"Ulrik ®" <vondahe AT usa DOT com> wrote in message

> [...]
hvad,
> der var i hvert fald hæftig aktivitet i et par minutter. >:-/

Ja, det samme her... Windows åbnede 3-4 programmer, som jeg ikke kan huske
hvad heder.. Men de skulle gøre et eller andet med at genopbygge IE, efter
nedbrud....

Fra : danss

Dato : 18-01-03 19:52

"Dobbie" <snipermode@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der har nogle erfaringer med subject gode som dårlige ???
>
> www.cirque.dk

Hej Dobbie,

Vi bruger en forbindelse fra Cirque på min arbejdsplads. Vi har ikke haft
nogen problemer overhovedet. Tæt på 100 % oppetid (Vi måler det dog ikke,
men har ikke oplevet problemer).

Men er Cirque ikke et faktureringsfirma, der får deres forbindelser fra
andre steder, og bare opnår nogle rabatter fordi de er store kunder ?

MvH
Lars

Fra : Dobbie

Dato : 18-01-03 22:52

Hej Lars

> Men er Cirque ikke et faktureringsfirma, der får deres forbindelser
fraandre steder, og bare opnår nogle rabatter fordi de er store kunder ?

tror du har ret..de ved ingenting når man ringer... :0)

---