Menuer virker ikke (IE6)
Fra : Frank Madsen

Dato : 15-01-03 19:18

Siden jeg har installeret W2000 Pro har jeg ikke kunne få diverse menuer,
hjemmesider samt flash til at virke, jeg har ikke installeret anderledes end
alle andre gange, og der HAR virket før. Det eneste jeg kan komme i tanke om
der er anderledes er harddisken, at det er en UDMA, men hvad indflydelse har
det på IE ?!?

www.westwood.com er det menuen i toppen der ikke kommer frem før jeg
genindlæser den frame.
www.dht.dk er det menuen der ikke virker, den vises lige 1½-2 sekunder,
så forsvinder den, samme på Harry Potters Off. hjemmeside o.m.a. sider.

Jeg har opdateret med:
IE: SP1, IE6 og High encryption
Windows: SP1 (SP2 laver lort)

Shockwave og flash er opdatereret med sidste nye..!

Jeg forstår ikke hvad der er galt..? Nogen der kan hjælpe mig.

Hilsen Frank

P.S. Jeg har opdaget at UDMA kablet ikke er monteret, disken kører fint på
det gamle kabel, men igen, hvad har det med IE at gøre ???