Genopfyldelige patroner
Fra : Thomas L. Hansen

Dato : 15-01-03 16:00

Disse genopfyldelige partroner er det noget der virker , og kan det betale
sig økonomisk at købe dem?
Er der nogen der har gode / dårlige erfaringer?
En alm. farvepartron til en HP Deskjet 840c er meget dyr syntes jeg!!
Vil i råde eller fraråde mig at købe en refill patron til min HP 840c??
På forhånd tak for hjælpen

--
MVH:
Thomas L. Hansen,

Fra : Henrik

Dato : 15-01-03 17:35

Hvorfor ikke bare fylde dem op selv. Det er meget enkelt, lige pt. kan du
købe sæt til genopfyldning i Fakta for kr 50,- pr stk. både farve og sort.
Det er billigt og der følger vejledning og alt med. Du kan også købe dem på
nettet, har handlet flere gange hos nedenstående og det har virket fint. Du
kan også se hvordan det gøres på deres hp. Jeg har selv lige fyldt min hp
igen.

www.computersupply.dk

/Henrik

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 15-01-03 19:52

Henrik skrev:
> Hvorfor ikke bare fylde dem op selv. Det er meget enkelt,

Jep... jeg vil give Henrik ret. Jeg har selv engang prøvet en af de
såkaldte "re-manufactured" patroner, og den var da godt nok billigere
end en original (jeg har en HP880C), men jeg synes at den holdt i
mistænkeligt kort tid (eller sagt på en anden måde, så tror jeg absolut
ikke at den var fyldt helt op). Hvis du slev køber blækket, er det let
at se, om du får den mængde du betaler for. Vær opmærksom på at det er
bedst at flyde på løbende... hvis den først løber tør, kommer der luft i
"pumpen" og/eller der kan sætte sig indtørret blæk i dysserne.

Held og lykke mæ d
/Thomas