Regnskabsprogram.
Fra : A.I.

Dato : 15-01-03 20:15

Hejsa.

Jeg vil høre om her skulle være en venlig sjæl der måske kunne fortælle mig
om der findes et gratis (ikke demo) regnskabsprogram på dansk? det er til en
nystartet fotografisk enkelmandsvirksomhed.

Hilsen Anders

PS. Jeg beklager hvis mit indlæg ikke høre hjemmer i denne ng, en bedre
henvisning skal være velkommen.

Fra : Jimmy

Dato : 15-01-03 20:20

"A.I." <no@mail.com> wrote in message
newsiV9.36217$Hl6.4309952@news010.worldonline.dk...
> [...]
en
> nystartet fotografisk enkelmandsvirksomhed.

Dit indlæg hører bedre til i dk.erhverv.

Men prøv med SummaSummarum fra Stone.
http://www.stoneware.dk/

Det er måske ikke gratis men det er billigt og mange har forklaret det er
godt.

Mvh
Jimmy

Fra : A.I.

Dato : 15-01-03 20:43

> [...]
> http://www.stoneware.dk/
>
> Det er måske ikke gratis men det er billigt og mange har forklaret det er

Hej Jimmy, og tak for dit hurtige svar, det ser lovende ud, takker *S*

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 15-01-03 23:21

A.I. wrote:
> Jeg vil høre om her skulle være en venlig sjæl der måske kunne fortælle mig
> om der findes et gratis (ikke demo) regnskabsprogram på dansk? det er til en
> nystartet fotografisk enkelmandsvirksomhed.

Der er et regneark med i openoffice, men jeg ved ikke om det kan gøre det?

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Gevaldi

Dato : 16-01-03 00:01

http://www.yaws.dk/office/excel.html

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Indlæg som sendes til Ng via kandu.dk besvares ikke.

Fra : Martin Poulsen

Dato : 16-01-03 00:30

http://www.paikin.dk/rekon.htm - gratis og dansk.

--
Martin

Fra : Claus Sørensen

Dato : 16-01-03 10:29

A.I. wrote:

> Jeg vil høre om her skulle være en venlig sjæl der måske kunne fortælle
> mig om der findes et gratis (ikke demo) regnskabsprogram på dansk? det er
> til en nystartet fotografisk enkelmandsvirksomhed.

SQL-ledger kunne være et bud og findes også på dansk.

http://www.sql-ledger.com/

Spørg eventuelt Keld Simonsen, hvis du vil vide mere:

keld SNABELA dkuug.dk

Er baseret på en PostgreSQL-database, så lidt relevans har det da for
gruppen.

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen Befri dit kontor med en åben pakke
Skandinavisk kontaktperson OOo OOo OOo OOo OOo OOo OOo OOo OOo

Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 16-01-03 16:45

"A.I." <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hilsen Anders
> PS. Jeg beklager hvis mit indlæg ikke høre hjemmer i denne ng, en bedre

Kig evt. også på http://www.officefinancials.dk

Ikke helt gratis, men billigt og fint til en lille virksomhed.
Og så får du faktisk en udemærket lille webshop med!

Overvejer at investere, selv om jeg har en fin C5 Light

/ Steffen

Fra : nilfri

Dato : 16-01-03 23:32

> [...]
>
> Hilsen Anders
>
> PS. Jeg beklager hvis mit indlæg ikke høre hjemmer i denne ng, en bedre

Gratis, dansk, uden begrænsninger i antal poster og nem at tilrette fx.
faktura
http://www.entity.dk/

Mojn fra FinnNF

Fra : Gevaldi

Dato : 17-01-03 10:01

nilfri skrev:

> Gratis, dansk, uden begrænsninger i antal poster og nem at tilrette
> fx. faktura
> http://www.entity.dk/

Ku' man så bare få det til at virke, men der
er åbenbart en modul fejl.

Fra : nilfri [4000]

Dato : 01-02-03 13:47

"Gevaldi" <georg_valdi369@hotmail.com> wrote
> Ku' man så bare få det til at virke, men der
> er åbenbart en modul fejl.

Jeg er ikke stødt på nogen fejl, men måske har jeg ikke arbejdet som dig.

Ellers også er det din - eller rettere din maskines - DAO, programmet ikke
kan lide.

Spørg da entity, de svarer rimeligt hurtigt på mails - især prisen taget i
betragtning

mvh Finn