lamper til capslock og numlock lyser ikke
Fra : Jan Hansen

Dato : 15-01-03 12:38

På en pc med WinMe er de 3 lamper på tastaturet til caps lock, num lock og
scroll lock holdt op med at lyse.
Funktionen virker dog selv om der ikke er lys i lamperne.

Tastaturet er afprøvet på andre pc'er og der virker de.

Er der en der ved hvorda man får dem til at lyse igen?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-01-03 13:09

Jan Hansen wrote:
> Er der en der ved hvorda man får dem til at lyse igen?

Måske det er benene i stikket der er bøjede eller lignende!

/Mikael

Fra : Jørgen L.

Dato : 15-01-03 14:13

"Jan Hansen" <jh@fa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tastaturet er afprøvet på andre pc'er og der virker de.
>
> Er der en der ved hvorda man får dem til at lyse igen?

Det er din pc som styrer disse lamper, der sker det at når du trykke på
knappen sender den en kode afsted til pceren som så sender en kode retur som
få dit tastetur tænde lampen.
Hvis du prøver et andet keyboard på din pcer er der nok samme fejl.
Hvor fejlen lige er i din software kan jeg dog ikke lige sige noget om.

Hilsen Jørgen

Fra : Jan Hansen

Dato : 16-01-03 07:43

Vedkomne som ejer pc'en har netop købt et nyt keyboard og sat det til, og
det hjalp ikke noget. Det nye keyboard ville heller ikke lyse i de lamper!!

Og netop af den grund havde jeg også regnet ud at det var software problem.

Mvh Jan Hansen