Andet hardware
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
List speciel løsning
Fra : Esben

Dato : 15-01-03 12:15

Jeg søger en soft/hardwareløsning der kan:

1. Registrere når en dør bliver åbnet (gerne optisk sensor)
2. Når døren bliver åbnet sendes signal til en Win98/2000/XP PC (via USB,
seriel eller parallelt).
3. På PC'en startes herefter en exe-fil som kører i x antal sekunder,
hvorefter den lukkes.

Er der nogen der kender til en sådan løsning?

--
Esben

Fra : Sune Storgaard

Dato : 15-01-03 16:16

Esben 's insignificant opinion was stated in: news:b03fqu$p08$1@sunsite.dk

> [...]
> hvorefter den lukkes.
>
> Er der nogen der kender til en sådan løsning?

hm ikke lige som du beskriver det, men det kunne godt lyde som om at du
ville lave noget overvågning af en slags ?

Programmet icatcher kan lidt af hvert (der findes sikkert bedre). Den kan
starte optagelse via et webcam/dvcam når der er bevægelse i billedet, og
samtidig optage lyd, og starte eksterne programmer mm.

Ved ikke om det er sådan noget du er ude efter ?
http://www.icode.co.uk/icatcher/

/Sune