Java-applet fungerer ikke.
Fra : Jane Lytthans-Peters~

Dato : 15-01-03 10:50

Når jeg går på nettet via Internet Explorer 6 SP1, og kommer ind på ind på
en hjemmeside, hvor der er et index på forsiden lavet med Java-applet,
kommer dette index ikke frem, selvom "Skripting med Java-applet", "Tillad
indsættelser via script" og "Aktiv Scripting" er aktiveret. Hvad er der
galt? Er der noget, som jeg mangler at have downloadet fra Mocrosoft?
Mangler jeg noget? Poul Schmidt, Thisted.

Fra : Tine Müller

Dato : 15-01-03 11:09

"Jane Lytthans-Petersen" skrev
> [...]
> galt? Er der noget, som jeg mangler at have downloadet fra Mocrosoft?
> Mangler jeg noget? Poul Schmidt, Thisted.

Prøv at se her http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp

KH
Tine Müller

e-mail: tinem@email.dk
homepage: http://tine_muller.homepage.dk/

Fra : Danni Capion Rasmuss~

Dato : 15-01-03 14:11

Download Microsoft Virtual Machine fra microsoft.dk
Mvh Danni rasmussen