Formateret tekst i rapport.
Fra : Henrik Ladefoged

Dato : 15-01-03 10:28

Hej.

Jeg har brug for at indsætte en note i en rapport under Access 2000. Teksten
er den samme i alle rapporter, men probelmet er at den skal formateres. En
god blanding af fremhævet og kursiv. Der må da være en smart måde at gøre
det på?!
Jeg har prøvet med Rich Text Control, det virker fint på en formular, men
IKKE i en rapport (her kommer selve teksten ikke frem, men det gør en
eventul ramme jeg sætter om objektet!).....eller også bruger jeg den bare
forkert.

Håber MEGET på hjælp. På forhånd tak.

Henrik L

Fra : Jakob Andersen

Dato : 15-01-03 11:38

"Henrik Ladefoged" <HenrikLadefoged@vip.cybercity.dk> wrote
> [...]
> god blanding af fremhævet og kursiv. Der må da være en smart måde at gøre

Prøv at spørge i <news:dk.edb.database.ms-access>

--
Jakob Andersen

Fra : Henrik Ladefoged

Dato : 15-01-03 22:14

Har være der men intet svar. Kunne jo prøve igen!