FSB100 til FSB 133
Fra : Allan H. Bruhn

Dato : 15-01-03 09:10

Hej Alle

Betyder det noget hvis bundkortet kun ka' kører 100 mhz FSB, og at jeg mont.
en cpu med 133 mhz FSB ??
Vil Cpu'en ikke bare kører langsommere ?

--
Med Venlig Hilsen

Allan H. Bruhn

allan.bruhn@stofanet.dk

Fra : Lars og Jane

Dato : 15-01-03 12:17

Jo det sker der ikke spor ved, det er fuldstændig korrekt at cpuèn bare
kører med bushastighed på de 100 mhz. i stedet for de 133 mhz.

Fra : Allan H. Bruhn

Dato : 16-01-03 07:47

Endnu en gang tak til Lars og Jane !

Hilsen Allan