skal vi snart i Hareskoven?
Fra : bettina

Dato : 15-01-03 08:54

Hvem vil mødes med mig og gå en tur med vovserne? fex søndag den 26/1 ?
Det skal da ikke kun være dem i Århus der skal ha fornøjelserne

Bettina

Fra : Ann K.

Dato : 15-01-03 22:43

Hej Bettina.
Dum, dum dag!
Vi er i Sverige, nærmere bestemt Kolmården dyrepark, med Nina El Falaki
i den week-end...
Men vi vil da tænke kærligt på alle jer andre, mens vi "klapper
vufferhunde"... dvs nusser en lille ulvehvalp (nå, ja - det er hvalpe
fra i sommer, så små er de måske ikke længere
Hvis datoen bliver en anden og det stadig er søndag, så er vi med

Mvh Ann + Manden

Fra : RHR

Dato : 17-01-03 17:24

Hejsa

Den dyrepark i skal op og besøge, kan man da få lov at røre ulvene? Hvor
ligger det henne?

Mvh
Rikke

Fra : Ann K.

Dato : 17-01-03 23:45

Hej Rikke.

Kolmården Djurpark ligger lige syd for Stockholm... og JA, man får lov
til at klappe ulvene - hvis de da gider

Skal nok fortælle mere, når vi kommer hjem...

Mvh Ann

Fra : Max Larsen

Dato : 21-01-03 13:12

Jeg kan godt den 26/1. Hvor i Hareskoven (jeg formoder at det er den
del af skoven hvor der er hundeskov) og hvornår på dagen mødes vi?

KH

Max

Fra : bettina

Dato : 22-01-03 08:45

"Max Larsen" <max@larsen.ms> wrote in message
> Jeg kan godt den 26/1. Hvor i Hareskoven (jeg formoder at det er den
> del af skoven hvor der er hundeskov) og hvornår på dagen mødes vi?

Hej Max

du er den eneste der har meldt tilbage, så skal vi ikke vente til Ann og
Nina er kommet tilbage fra deres ulvetur?