MS Windows
briani 27239
Opdatering 810649 fejler
Fra : CW

Dato : 15-01-03 08:47

Siden 19. dec. 2002 har Windows autoupdate fortalt mig, at der er nye
opdateringer. Jeg følger opfordringen til at opdatere Win 2000, som oftest
lykkes. Men én af opdateringerne er mislykkedes hver gang i denne periode.
Opdatering 810649 kan ikke gennemføres. Hvorfor ikke? Har andre haft samme
problem og løst det?
Vh Claus W

Fra : Navi

Dato : 15-01-03 09:21

"CW" <cw@rmc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Opdatering 810649 kan ikke gennemføres. Hvorfor ikke? Har andre haft samme

Hej
Jeg har samme problem på min bærbar på arbejdet, men ikke på min pc'er
derhjemme.

Den henter fint opdateringen og jeg trykker installer og det ser ud til at
gå godt, men næste dag, kan jeg hente opdateringen igen. :(

Så hvad det skyldes, ved jeg ikke, men er der nogen der har idé, så sig
endelig til.

Mvh.

Steffen

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 15-01-03 09:27

CW <cw@rmc.dk> skrev:

> [...]
> denne periode. Opdatering 810649 kan ikke gennemføres. Hvorfor ikke?
> Har andre haft samme problem og løst det?

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=212ac05f-5b3d-4
ab8-bef2-00c16ad98d8a&DisplayLang=da

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Pico

Dato : 15-01-03 18:09

CW wrote:
> [...]
> denne periode. Opdatering 810649 kan ikke gennemføres. Hvorfor ikke?
> Har andre haft samme problem og løst det?

Det er altid en god ide at søge i gruppen. Jeg kiggede lige tilbage ved at søge
på "810649" og kom så til noget der omhandlede det.

For at du kan slippe for det kan du bruge denne henvisning fra Madsen:

Pico

Fra : Pico

Dato : 15-01-03 17:52

Fra : CW

Dato : 17-01-03 08:42

Hej

Tak for jeres forslag. Jeg fandt hjælp her:
http://www.microsoft.com/windows2000/downloads/critical/Q810649/default.asp

Venlig hilsen