montering af floppy
Fra : Peter Holm

Dato : 15-01-03 07:38

Hejsa,
hvordan monterer man et floppydrev i denne type kabinet? Er det et helt aml.
drev der bare skal sidde bag ved den faste slot?

Mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/
"The gab that seperates beauty from ugliness,
is the the gab that seperates reality from the Real"
Zizek om Lynchs "Lost Highway"

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-03 07:41

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
> hvordan monterer man et floppydrev i denne type kabinet?

Hvilket kabinet?

Fra : Peter Holm

Dato : 15-01-03 07:49

> Hvilket kabinet?

Ups. Her er den.
http://www.qtec.info/products/product.htm?artnr=13303

Peter

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 15-01-03 13:51

Peter Holm <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e250440$0$24687$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Ups. Her er den.
> http://www.qtec.info/products/product.htm?artnr=13303
>
> Peter
>
> Det er et helt almindeligt drev du skal bruge.Du skal bare være omhyggelig
med at montere det i den rigtige afstand fra kabinettet så udløserknappen på
diskettedrevet ikke kommer til at hænge.

Mvh. Finn

Fra : Peter Holm

Dato : 16-01-03 13:27

> med at montere det i den rigtige afstand fra kabinettet så udløserknappen

> diskettedrevet ikke kommer til at hænge.
>
> Mvh. Finn

Tak.
Peter

Fra : Leony

Dato : 15-01-03 08:55

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> hvordan monterer man et floppydrev i denne type kabinet? Er
> det et helt aml. drev der bare skal sidde bag ved den faste
> slot?

Da Q-teq er et billigt standardkabinet, kan jeg ikke forestille
mig at der skal bruges et specielt drev.
Hvis du vil være helt sikker, så forhandler SHG Q-teq, mon ikke
de kan sige det helt præcist.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/