Photoparpir igennem en Laserprinter
Fra : **trads**

Dato : 14-01-03 22:59

Er det muligt ??

Henrik Olesen

\....../
³(o)(o)³
---ooo--(__)--ooo---

Fra : Søren Blom

Dato : 15-01-03 00:38

"**trads**" <trads@maskulinFJERN.dk> skrev i
> Er det muligt ??

Det kommer nok lidt an på hvilken Laserprinter det drejer sig om, men mit
skud vil være nej. For overfladen på papiret vil højst sandsynligt smelte,
men det er kun et skud.
Om ikke andet skal du finde noget papir der er lavet til laserprinter.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 15-01-03 01:50

**trads** wrote:
> Er det muligt ??

Til hvad nytte?

mvh
Henning

Fra : Incognito

Dato : 15-01-03 09:49

Fotopapir i en blækprinter har den funktion at blækket flyder ud på
papiret - i stedet for at trække ind i det - og derved kan man ikke se de
små prikker, eftersom farverne flyder sammen. Idet en laserprinter ligger
farven ovenpå papiret, er det til ingen nytte at anvende blækfotopapir i en
laser. I stedet skal man bruge noget SuperGloss papir lavet til
laserprintere. I mit firma benytter vi dette på en stor digital farvelaser
til at lave fotos på - og kvaliteten er ikke at kimse af.
Hvis du er interesseret kan jeg sende dig nogle ark? Du kan skrive til
dan@guldfiskrotation-media.dk
husk at fjerne fisken :)

Mvh
Dan