fodertønde
Fra : Henning & Birgith Ra~

Dato : 14-01-03 20:57

Hej alle i jægersfolk!!
Jeg søger oplysning på den helt helt rigtige fodertønde til
fodring af fasaner og småfugle. Jeg har på lager de gode blå plasttønder til
formålet. Har fodret i denne her tid, men mangler altså oplysning
om,hulstørrelse til kornet, eller hvad man nu bruger for at undgå for meget
spild på jorden.
Lad mig høre fra jer. Hilsen Henning Rasmussen Skjern

Fra : Torben F@rum

Dato : 14-01-03 22:59

"Henning & Birgith Rasmussen" <birgith.m@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
meget
> spild på jorden.
> Lad mig høre fra jer. Hilsen Henning Rasmussen Skjern

Jeg bruger sådan nogle foderspiraler (kan købes hos America i Thisted)
eneste problem er at kornet skal være rent, ellers stopper den til og kan
ikke rengøres uden at tømme fodertønden.

Torben Farum