Installation på IBM PC server 325
Fra : Kaspar Poulsen

Dato : 14-01-03 20:48

Hvordan installere jeg debian på min IBM PC server 325? Når jeg sætte cden i
og booter kommer der ingenting på skærmen, men hvis jeg bruger redhat 7.3
virker det fint.

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 14-01-03 21:06

Kaspar Poulsen wrote:

> Hvordan installere jeg debian på min IBM PC server 325? Når jeg sætte cden i
> og booter kommer der ingenting på skærmen, men hvis jeg bruger redhat 7.3
> virker det fint.

Hvilket image har brugt? Jeg har en maskine magen til og den kører fint
(bortset fra at den ikke vil boot'e fra scsi diske, men det nok ikke
debians fejl

Jeg har brugt dette image, som er en minimal installation - resten har
jeg installeret via nettet.

<http://people.debian.org/~ieure/netinst/releases/20020215/>

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Kaspar Poulsen

Dato : 15-01-03 17:40

Ved du hvor jeg kan få fat på IBM serverraid manager, den jeg har fundet
kunne ikke finde mit grafikkort og vil derfor ikke starte op.

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 15-01-03 19:57

Kaspar Poulsen wrote:

> Ved du hvor jeg kan få fat på IBM serverraid manager, den jeg har fundet
> kunne ikke finde mit grafikkort og vil derfor ikke starte op.

Nej, desværre. Se om ikke google kan hjælpe dig lidt på sporet.

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>