Frisøren Monty
Fra : Britt Johannesen

Dato : 14-01-03 20:17

Hejsa NG

Jeg har længe gået og tænkt på om det egentligt beyder noget?
Men min hankastrat er meget glad for at frisere mit hår :)

Han går meget ihærdigt til værks - som en rigtig prof *gg* - og inden han er
færdig har jeg som regel det største garn i Århus og omegn - ingen gang min
frisør kan få det til at stå så flot :) - det jeg tænte på, var om det
havde noget med status eller rang at gøre, Monty ordner nemlig aldrig min
kærestes hår, kun mit "garn" og så vores anden kats pels.

Er det nogen der har en kat der gør noget ligende eller har en anelse om
hvad det betyder ?

Kattehilsner
Britt

Fra : Majer

Dato : 14-01-03 20:38

"Britt Johannesen" <brittj@(nej.tak.til.spam)stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e2461dd$0$2548$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Hejsa NG
>
> Jeg har længe gået og tænkt på om det egentligt beyder noget?
> Men min hankastrat er meget glad for at frisere mit hår :)

Hej Britt!

Min "tøs" vasker også mit hår. Det gør hun faktisk hver dag, flere gange.
Aner ikke hvorfor, men det er altid i situationer hvor vi har kælet, eller
hun gerne vil kæles. Det skal siges at hun ikke vasker min kærestes hår!
Nu er jeg ret korthåret, så det bliver ikke så vildt... men det bliver
vådt!!

Mange hilsner fra
--
Majer

http://www.majer.dk
(Nu med helt nyt design)

Fra : Britt Johannesen

Dato : 14-01-03 20:46

Hejsa

Monty er også altid i kælehumør når det sker og han spinder højlydt - mens
han spytter mine lange hår ud af munden *gg* - hvis jeg ikke sidder helt
stille får jeg også en hjælpende pote som holder mit hoved på plads, jeg
tror ikke at det er agressiv opførsel, men jeg undrede mig bare ?
Mit hår bliver ikke forøvrigt ikke rigtigt vådt, men bare volsomt touperet
:)
Mv
Britt

Fra : Helle

Dato : 14-01-03 20:49

"Britt Johannesen" <brittj@(nej.tak.til.spam)stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> tror ikke at det er agressiv opførsel, men jeg undrede mig bare ?
> Mit hår bliver ikke forøvrigt ikke rigtigt vådt, men bare volsomt touperet

Hej igen.

Jeps en klo i panden markerer også lige at jeg skal ligge stille *g*

Mvh Helle

Fra : Helle

Dato : 14-01-03 20:41

> [...]
> kærestes hår, kun mit "garn" og så vores anden kats pels.
>
> Er det nogen der har en kat der gør noget ligende eller har en anelse om

Årh jo - her i huset har vi også en rigtig prof. kattefrisør - faktisk to
Emil ordner som regel Mikkels pels selvom Mikkel ikke gider! Mens jeg
får den store omgang at både Mikkel og Emil - mit hår er temmelig langt
hvilket de vidst er lidt sure over for så er det ikke så nemt at ordne
min mit ansigt, hals, hænder, arme, ører osv skal bare vaskes HVER nat og så
spinder de i viiiilden sky! Så meget nattesøvn får jeg jo ikke - det er så
sødt.
Jeg tror det er kærlighed de viser når de gør det - og grunden til Monty kun
gør det ved dig, kan måske være du bruger mere tid på ham end din kæreste
gør? sådan tror jeg det er her.

Mvh Helle

Fra : Niels Peter

Dato : 14-01-03 20:59

> [...]
> kærestes hår, kun mit "garn" og så vores anden kats pels.
>
> Er det nogen der har en kat der gør noget ligende eller har en anelse

Som hovedregel er det "overkatten", der ordner de andres pels.
Så du står ikke specielt højt på rangstigen, lader det til

Niels Peter
--
www.bluewhite.dk
Cats Are People, Too!

Fra : Britt Johannesen

Dato : 14-01-03 21:26

He,he
Det kommer ikke bag på mig, jeg er trods alt bare katteslave *gg*
Monty ved bestemt godt hvem der er bos, og det er ikke mig :)
Så Monty hygger bare om sine undersåtter ?
mv
Britt

Fra : Trine Piltoft

Dato : 15-01-03 21:37

Hej Britt

> Jeg har længe gået og tænkt på om det egentligt beyder noget?
> Men min hankastrat er meget glad for at frisere mit hår :)

Jeg har også en enkelt der ofte leger frisør - det virker dog som om det er
en blandet fornøjelse, for de lange hår er vist ikke så sjove at have i
munden *g*.

> Er det nogen der har en kat der gør noget ligende eller har en anelse om
> hvad det betyder ?

jeg har ingen anelse om hvorfor de gør det, men jeg vælger at tro at det er
fordi de godt kan lide mig..........eller også bruger jeg bare en
tiltrækkende shampo *g*

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/