72 pins RAM, hvilke str. findes / fandtes?
Fra : Petersen_Michael

Dato : 14-01-03 19:32

hej, jeg kører et gammelt VX chipset MSI bundkort, som IPCop firewall,
router, proxy, det er sådan set ok
men jeg kunne godt bruge lidt mere RAM, end de 2 stænger 16MB der er i nu

men hvor store blev de gamle 72pins simm moduler lavet?
og er de til at skaffe..

det skal være to ens moduler right?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 14-01-03 21:03

On Tue, 14 Jan 2003 19:31:57 +0100, "Petersen_Michael"
<petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote:

>men hvor store blev de gamle 72pins simm moduler lavet?
>og er de til at skaffe..

Et hurtigt kig i det nærmeste katalog, afslører at Zitech stadig har
16, 32 og 64 MB moduler til salg. Men pas lige på med hvad
motherboardet supporterer. Min gamle maskine kunne kun bruge op til 32
MB stænger.

M.v.h. Mikael

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : Petersen_Michael

Dato : 14-01-03 22:54

"Mikael Ejberg Pedersen" <mikael@ejberg.dk> skrev i en meddelelse

Hej Mikael

> [...]
> 16, 32 og 64 MB moduler til salg. Men pas lige på med hvad
> motherboardet supporterer. Min gamle maskine kunne kun bruge op til 32

tak for hjælpen

det lykkedes mig med google at finde en manual til mit bundkort
der forklarer at jeg kan monterer op til 4*32MB RAM (hvis de er
dobbeltsiddede) eller 4*16MB (enkeltsiddede)

men der står intet om, om det skal være fastpage, eller EDO
jeg ved ikke hvad det er for 2 stænger der er monteret, ud over
at det er 2*16MB..

må lige finde udaf om det ikke kan lade siggøre at erhverve
RAM billigere end på edbpriser..

Fra : Lars og Jane

Dato : 15-01-03 12:26

Har 2 stk 32mb blokke, kan blive dine for en hund pr stk.
hvis du er intr.
ljgk@vejen-net.dk

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:b01l2n$osk$1@sunsite.dk...