Min mus kører modsat??
Fra : Tobias Toft

Dato : 09-03-01 16:12

Hej,
Jeg har et problem med min mus som er en Logitech Cordless MouseMan Wheel.
Hvis jeg bevæger den hurtigt til fx højre, så kører den i små ryk til venstre i stedet for.

Det skyldes ikke batteriet, det har jeg prøvet at skifte. Jeg ar også prøvet at skifte kanal, ligemeget hjælper det.

Er der nogen som har et forslag til hvad det kan være der er galt?

Tobias Toft
tobias@tt-media.com
www.tt-media.com

Fra : Freaken

Dato : 09-03-01 16:12

Er det en fejl der er kommet eller været der hele tiden ??
Freaken

Fra : Tobias Toft

Dato : 09-03-01 16:18

"Freaken" <freaken@cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:98as1g$4dr$1@news.cybercity.dk...
> Er det en fejl der er kommet eller været der hele tiden ??
> Freaken

Det ved jeg faktisk ikke, men jeg lagde først mærke til den efter et par måneder.

Tobias Toft
tobias@tt-media.com
www.tt-media.com

Fra : Frontier

Dato : 09-03-01 19:17

Kører du windows Me?

Så er der desværre ingen løsning. Jeg har selv en 21" sony, og har
derfor sat følsomheden op på min mus. De 1000,- jeg betalte for
windows me er spildte, kører igen windows 98 SE.

http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q267/1/39.asp

Mvh:
Klaus Jakobsen

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 09-03-01 20:06

Hej Klaus

"Frontier" <webmaster@letstalk.dk> skrev i en meddelelse news:3d7iat4h54siuci0638ev1e7to7plfa26m@4ax.com...
> [...]
> derfor sat følsomheden op på min mus. De 1000,- jeg betalte for
> windows me er spildte, kører igen windows 98 SE.

Hvad hvis du sætter Mouse Speed til under level five, som det beskrives i artiklen ?

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : Tobias Toft

Dato : 10-03-01 12:02

"Bjarne Duelund" <_X_duelund@danbbs.dk> skrev i en meddelelse news:3R9q6.6889$uQ5.267573@news010.worldonline.dk...

> Hvad hvis du sætter Mouse Speed til under level five, som det beskrives i artiklen ?

Ja jeg kører ME, jeg prøvede at sætte Speed level til under 5, og så virkede det...
ihvertfald er det ikke i så kraftig en grad som før.
Det er bare lidt irriterende at man er nødt til at bevæge musen halvvejs over
skrivebordet før markøren er hvor den skal være...

Men tak for hjælpen!

/Tobias Toft

Fra : Flemming

Dato : 09-03-01 22:42

"Tobias Toft" <tobias@tt-media.com> wrote in message

> Jeg har et problem med min mus som er en Logitech Cordless MouseMan Wheel.
> Hvis jeg bevæger den hurtigt til fx højre, så kører den i små ryk til
venstre i stedet for.

Jeg disablede acceleration så virkede det.

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things