katte og frugt
Fra : Cindie Iwersen

Dato : 09-03-01 15:17

Hej

Pjevs elsker frugt og især honningmelon. Han er næsten parat til at begå
mord for at få noget. Det er så sjovt. For jeg kan heller ikke spise
honningmelon skjult, før der kommer en kat som er ved at springe op på
borget for at få noget. Og jeg ved at jeg ligeså godt kan give han noget,
for selvom han ved at han ikke må komme op på køkkenbordet, så gør han det.
Skøre dyr.*ss*
Helt normal er han åbenbart ikke da han også kan li mandariner, druer osv.
Når jeg prøver noget nyt frugt, så lader jeg ham gerne smage. Jeg har edda
oplevet at han har flænset min pose med rosiner, posen lå spredt ud over
hele stuen da jeg kom hjem fra skole.
Kogte kolde kartofler er han også meget glad for, men nu lader jeg ham også
spise det.
Men til gengæld bryder han sig ikke meget om råt kød og fisk.

mvh Cindie og Pjevs

citat: "KAtten. Han gik for sig selv, og alt så ens ud for ham." Ruyard
Kipling