Hjemmeladere mødested ? OG MERE TIL.....
Fra : Tikka

Dato : 14-01-03 16:58

Hej

Var der ikke nogle der ville være intresseret i at lære andre om kunsten at
lade ???

Kan vi ikke mødes centralt i jylland et sted.

Så kan der komme nogle der lader til dagligt brug.

Og nogle der kunne se hvad det gik ud på.

Så kan vi grille en pølse, og fortælle en masse RØVER historier......

Mvh. Tikka

Fra : Claus

Dato : 14-01-03 19:17

Hej Tikka

Det lyder da hyggeligt, jeg er med, nu skal der bara findes et sted, og
lægges en slagplan ?

Tror i vi kunne få en af de store Jagtbutikker til at arangere en ladedag,
for alle interesserede ?

Claus

Fra : Mogens Dammand

Dato : 14-01-03 20:42

Jeg er også med hvis det kommer på tale. Har overvejet at investere, men det
kunne da være sjovt at se hvordan det sker inden jeg investerer i udstyr.

Bor i Århus.

Mvh
Mogens

Fra : Tikka

Dato : 18-01-03 10:10

Hej Igen

Hvor kommer i Fra ???

Jeg kunne måske arrangere et eller andet i Randers Århus området.

Med en bøssemager eller en Jagt butik.

Men så skal i sende en mail til min addresse, så vi kan se hvor mange der er
intresseret .

Mvh.. Tikka

Fra : Frans Jensen

Dato : 18-01-03 12:11

On Sat, 18 Jan 2003 10:09:33 +0100, "Tikka" <Tikka@adslhome.dk>
wrote:

>Hej Igen
>
>Hvor kommer i Fra ???

Thy

>Jeg kunne måske arrangere et eller andet i Randers Århus området.
>
>Med en bøssemager eller en Jagt butik.

fint, bare man ikke så ikke skal bruge alt for meget tid på
"reklamer"

jeg vil foreslå en lørdag over middag, mon ikke det er på det
tidspunkt de fleste har mulighed for at deltage

>Men så skal i sende en mail til min addresse, så vi kan se hvor mange der er
>intresseret .

den findes i headeren på mit indlæg

--
girls and sex