plextor 16-10-40
Fra : PRSR

Dato : 09-03-01 15:35

Nogen der har prøvet sub. køre den eller er den ikke noget, jeg har hørt
meget forskellig om den , skal man købe den eller en 12 10 32.
MVH LP

Fra : Madsen

Dato : 09-03-01 16:01

"PRSR" <pprsr@hotmail.com> skrev:

> Nogen der har prøvet sub. køre den eller er den ikke noget, jeg har hørt
> meget forskellig om den , skal man købe den eller en 12 10 32.

Jeg købte den for en måneds tid siden. Kører fint og uden problemer
overhovedet.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Per Nielsen

Dato : 09-03-01 17:17

"Madsen" <madsens@whomail.dk> wrote in message
> Jeg købte den for en måneds tid siden. Kører fint og uden problemer
> overhovedet.

Ud over hastighed og pris er der vel ingen forskel mellem de to? Jeg mener
sådan rent hardware- og featuremæssigt set. De er vel begge understøttet
nøjagtigt ens i CloneCD og Nero? Det ene drev kan vel ikke mere end det
andet, udover hastigheden? Spørger jeg dumt ;)?

Fra : Madsen

Dato : 09-03-01 18:48

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev:

> [...]
> nøjagtigt ens i CloneCD og Nero? Det ene drev kan vel ikke mere end det
> andet, udover hastigheden? Spørger jeg dumt ;)?

Næ det tror jeg da ikke du gør :)
Michael Lund Sørensen var så venlig at give mig et link hvor der var
en test af 16/10/40. Denne test kan læses her:
<http://www.cdrinfo.com/hardware/plextor1610a/index.shtml>

Den eneste nye feature ifht. 12/10/32 er nok det her Powerec, som
man også kan læse lidt om på ovenstående link.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Per Nielsen

Dato : 09-03-01 22:31

> [...]
>
> Den eneste nye feature ifht. 12/10/32 er nok det her Powerec, som
> man også kan læse lidt om på ovenstående link.

Tak for linket, det får jeg lige checket ud en gang.

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 14-03-01 01:04

PRSR wrote:

> Nogen der har prøvet sub. køre den eller er den ikke noget, jeg har hørt
>
> meget forskellig om den , skal man købe den eller en 12 10 32.
>
> MVH LP

Har kun godt at sige om brænderen, den så daaahlig.... Og jo den kan
brænde med 16 speed uden problemer. Har også brændt på trax skiver ved
16 speed selvom de kun er godkendt til 8 speed. Kan også sige at
burnproof virker 100%.

Brænderen KAN KUN anbefales
Mikkel Bundgaard