Køb af Alpha PAL8045T i fysisk butik
Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 14-01-03 16:10

Hej NG

(Følgende er nok OT, men jeg regner med at eksperterne sidder her).
Er der nogen, der kender til en butik i København, der sælger køleren Alpha
PAL8045T og som har den på lager. Jeg er desværre kommet i den uheldige
situation, at jeg har bestilt denne køler på nettet en gang i
december, men pga. at butikkens leverandør ikke har den på lager, har
jeg ikke modtaget den endnu.

Jeg har set på www.edbpriser.dk, at der findes online butikker, der kan
sende den indenfor 2-5 dage, men ville foretrække en fysisk butik, så jeg
kan være sikker på at få den med det samme
--
Mikkel Bundgaard
Student at IT University of Copenhagen

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 15-01-03 07:55

"Mikkel Bundgaard" <mikkelbu@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sende den indenfor 2-5 dage, men ville foretrække en fysisk butik, så jeg
> kan være sikker på at få den med det samme

Studiedata har tidligere haft det sådan at man kan afhente sine varer på
deres adresse i Kbh. Jeg kan dog se at de har stoppet det men starter det
op igen i slutningen af Januar.

Kenneth