Tastatur
Fra : Lina Lind

Dato : 14-01-03 14:35

Hej NG,
Jeg har gjort noget dumt, og vil høre om nogen her kan hjælpe mig med at
spare nogle penge.
Mit tastatur, trådløst fra Logitech, som var rimelig dyrt, er gået i
stykker. Der blev ved et uheld spildt juice ned i det i forgårs, og jeg
skiftede det omgående ud og satte det 'til tørre'.
Nu er det tørt, men det virker som om i-tasten er i stykker. Den er svær og
hård at trykke ned, og svær at få op igen.
Er der nogen der ved, om man kan gøre noget ved det eller om nogen et eller
andet sted for et mindre beløb på en eller anden måde kan lave det?
Jeg er nemlig lidt ærgrelig over ellers at skulle bruge penge på et nyt
tastatur :(

Lina Lind Christensen

Fra : KAO

Dato : 14-01-03 14:44

Hej Lina!

Jeg har tilfældig erfaring med rep. af Amitech trådløse tastaturer, så mon
ikke principperne gælder i dit tilfælde.
Juice klistrer !!! - og det er helt sikkert det der er problemet. Tasterne
kan du pille af tastaturet ved at, forsigtigt, vippe dem af med eks. to
skruetrækkere. Så har du adgang under tasterne, og der sidder garanteret
størknet juice. En hårdtopvredent klud kan sikkert tage juicen - prøv at se
om ikke det hjælper
Åltså forsigtigt vip et par knapper af, og husk lige hvor de skal sidde
igen !!!

Mvh. Keld

Fra : Petersen_Michael

Dato : 14-01-03 18:36

"Lina Lind" <admin@linalind.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved, om man kan gøre noget ved det

jeg har lavet tilsvarende stunt, dog oftest cola
i div. fjern betjeninger, ohg lommeregnere..

tricket er nødtørftig adskillelse (såmeget som muligt uden overdreven brug
af vold) og rengøring med sprit.. det tager alt det klistrede..
der efter aftøring, og så er det så godt som nyt

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg