HP ScanJet 5p - dokumentation og erfaringe~
Fra : John Thomsen

Dato : 09-03-01 14:56

Fra en firma-oprydning har jeg bl.a. "arvet" enHP-scanner - ScanJet 5p
- men savner lidt dokumentation for dens færdigheder, evt. en
bruger-manual....
samt iøvrigt brugeres erfaringer med modellen...

Venligst
John

Fra : Ole Damgaard Hansen

Dato : 09-03-01 21:29

Tillykke med din "nye" scanner.
Har selv en 5p og er meget glad for den, den laver nogle kanon gode
billeder. Den støjer dog meget når den scanner, men da kvaliteten er så god
som den er så kan jeg godt leve med det. Nedstående data er taget fra HP´s
hjemmeside.

Info om scanneren:
Scanning Type:
Flatbed, color, and grayscale
Scan Resolution:
Enhanced 1200 dpi
Color Processing:
240bit (16.7 million colors), 36 bit color image processor
Scan Speed:
2-6 msecs per line B/W, 4 secs (150 dpi, 4 x 5-in color photo)
Scan Size:
Max 8.5 x 11.7 in
Connectivity:
Std SCSI cable, SCSI interface card
Automatic Document Feeder: No
Grayscale Levels: 256 (8 bit)

MVH

Ole

Fra : John Thomsen

Dato : 13-03-01 14:06

On Fri, 9 Mar 2001 21:29:29 +0100, "Ole Damgaard Hansen"
<oled@post8.tele.dk> wrote:

>Tillykke med din "nye" scanner.
>Har selv en 5p og er meget glad for den, den laver nogle kanon gode

Tak for hjælpen og oplysningerne...

Min eneste bekymring går lige nu på om jeg kan installere den uden at
skulle afinstallere en Mustek 1200 dpi først... ))

Venligst
John