Gode Venner
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 14-01-03 14:07

Ville bare fortælle at jeg har løst mit "dilemma"

Som de fleste ved skal jeg snart på ferie og jeg havde en ven som havde
tilbudt mig at mine katte kunne komme hjem og bo hos ham imens vi var
bortrejst.

Jeg har dog takket nej tak fordi jeg ikke tro Chip ville befinde sig godt et
fremmed sted... ham er lidt en tryghedsnarkoman.

Så er der i midlertidet sket det at 2 andre venner også har meldt sig på
banen. Kattene kender alle tre godt så ingen fremmede mennesker. De tre har
nu lavet en plan for hele den uge vi er væk, hvor de skiftes til at komme og
fodre skifte kattebakke lege og hygge. 3 GANGE OM DAGEN. Det er da service.
Så kattene kan blive hjemme, få mad som de plejer og blive forkælet af 3
mennesker som de plejer at overfalde til nus hvergang de er på besøg og som
ÆÆÆÆÆlsker mine misser.

Det er nu dejligt med venner.

Hilsen Randi - der tror at hun nu godt kan slappe af på sin ferie selv om
hun skal undværre sine dejlige misser, velvidende at de har det godt.

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 14-01-03 14:30

Hej Randi

Det lyder bare skønt, dejligt med så gode venner, de er da guld vær. S*

Håber så du kan undvære misserne så længe, sidder selv og savner min Missy
som jo er på besøg ved hakat i denne tid *S*

MVH
Gitte

DK Sacala´s Norske Skovkatte
www.sitecenter.dk/sacalas
"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> skrev i en
meddelelse news:b01238$mot$1@sunsite.dk...

Fra : Kate

Dato : 15-01-03 20:28

"Randi Skindbjerg Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> wrote in

> Det er nu dejligt med venner.

Det har du så evigt ret i. Det er den slags situationer hvor man kender
sine sande venner

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar