F-lås på Logitech keyboards
Fra : Hans Pedersen

Dato : 14-01-03 13:30

Jeg kan umuligt være den eneste, der er irriteret over at man skal trykke på
"F-lås" knappen på de nyere Logitech keyboards før man kan bruge F-tasterne
til det de er beregnet til: F-taste funktioner.

Problemet er at man ikke kan slå F-låsen til automatisk ved startup i den
medfølgende ITouch software.

Er der nogen idéer til hvordan jeg kan have F-lås "always on"? Er der et
lille hack man kan hente et eller andet sted?

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk

Fra : SlowHand

Dato : 14-01-03 17:22

> [...]

F-tasterne
> til det de er beregnet til: F-taste funktioner.

Det tror jeg næsten du er...
Min F-lås er slået til, lige fra boot. Den lyser endda når PC'en er slukket.
Dette gælder hvadenten jeg har installeret Logitech's software eller ej.

> Er der nogen idéer til hvordan jeg kan have F-lås "always on"?

Hmm, måske du skulle prøve at uninstall dit logitech-software...

/Slowhand

Fra : Hans Pedersen

Dato : 15-01-03 10:12

"SlowHand" <spam@sejeniels.dk> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg næsten du er...
> Min F-lås er slået til, lige fra boot. Den lyser endda når PC'en er
slukket.

Der er lys i dit keyboard, når den er power off???

> Dette gælder hvadenten jeg har installeret Logitech's software eller ej.

Det vil sige, at F-låsen er slået til selv med Itouch-softwaren installeret?

> Hmm, måske du skulle prøve at uninstall dit logitech-software...

Jeg vil jo stadig gerne bruge genvejsknapperne og multimedia styringen. Det
er jo smart nok. Det eneste der irriterer mig er, at jeg skal trykke på den
F-lås knap før jeg kan bruge F-tasterne som F1, F2 ... F12

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 15-01-03 13:06

"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> crashed Echelon writing

> [...]
>
> Er der nogen idéer til hvordan jeg kan have F-lås "always on"? Er der
> et lille hack man kan hente et eller andet sted?

Samme keyboards og kører uden software, og F-Lock er aktiveret lige fra
boot af.

--
Bjarke Andersen