TRENDnet KVM TK-200 Switch Kit
Fra : Navi

Dato : 14-01-03 09:26

Hej

Er der nogen, der kender dette produkt?

Planen er at have to win2k/xp maskiner på og jeg kunne godt tænke mig at
høre, folks gode og dårlige erfaringer.

Mvh.

Steffen

Fra : Bent Hansen

Dato : 15-01-03 21:04

Hej Steffen

Jeg har selv en, synes den er OK, dog afhængig af hvilket keyboard+mus du
bruger. Jeg må nøjes med at bruge standart muse driver, idet Logitech´s
MouseMan+ ´s driver ikke virkede korrekt, og må derved undvære de ekstra
funktioner som min mus har.

mvh
Bent