Underligt opkald på mobil netop nu.
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 09-03-01 14:29

Min telefon (T10, Debitel abonnemtent) ringede netop op nu her kl. 14:26.

Normalt viser den telefonnr., men her stod der "begrænset".

Da jeg tog røret, var der musik i baggrunden.

Bliver jeg nu bon'et for et eller andet opkald til Angorra eller lign.?

Er der nogle, der tager pis på mig?

Vh, Lars

Fra : Tine Andersen

Dato : 09-03-01 14:29

"Det er nok bare nogen der hygger sig !

Tine

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 09-03-01 14:50

"Tine Andersen" <tine-andernsen@mailme.dk> wrote in message

> "Det er nok bare nogen der hygger sig !

Det var ikke engang nogen go' musik.

Vh, Lars

Fra : Møgelmose

Dato : 09-03-01 16:03

Hvordan laver man sådan et opkald?? (ren nysgerrighed)

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.brinck.dk/mobil.htm

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 09-03-01 19:29

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> wrote in message
> Hvordan laver man sådan et opkald?? (ren nysgerrighed)

Vælger at skjule dit nr når du ringer så står der begrænset eller en
variation deraf...

Hygge

Fra : Henrik Hansen

Dato : 09-03-01 20:59

>Vælger at skjule dit nr når du ringer så står der begrænset eller en
>variation deraf...
[...]

Ja og sætter en ghettoblaster til at spille i baggrunden. - så er der
musik...

tror du ikke bare det er en bekendt, med hemmeligt nummer, der har
haft fonen i lommen til en fest eller lign. - uden at låse tastaturet?
:)

--
Henrik
http://home1.stofanet.dk/sequel/

Fra : yes

Dato : 09-03-01 23:21

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 12-03-01 12:49

Fest? Kl. 14:26?

Vh, Lars

Fra : Martin Bo Christians~

Dato : 09-03-01 23:42

On Fri, 9 Mar 2001 14:28:59 +0100, "Lars Bonnesen" <none@none1.com>
wrote:

> [...]
>Da jeg tog røret, var der musik i baggrunden.
>Bliver jeg nu bon'et for et eller andet opkald til Angorra eller lign.?

Det kunne jo være vedkommende der ringede op - ringede fra et
omstillingsanlæg, og var kommet til at sætte samtalen på hold, med
deraf musik til følge?

Just a thought :)

/Martin