Cd drev hakker..
Fra : Claus Lassen

Dato : 14-01-03 00:24

og det er IKKE drevet. Jeg har et alm. og et brænderdrev. Begge laver den
samme hakke fejl. Faktisk har jeg prøvet med et tredje drev...Det samme.

Hvad kan det være? Det må være derfor der er vrøvl med spil
installationerne..

MVH Claus

Fra : John Vedsegaard

Dato : 15-01-03 03:56

"Claus Lassen" <tubeaudio@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samme hakke fejl. Faktisk har jeg prøvet med et tredje drev...Det samme.
>
> Hvad kan det være? Det må være derfor der er vrøvl med spil

Hakker? Laver de hakker i cderne? Så duer de jo ikke mere.

John

Fra : Claus Lassen

Dato : 15-01-03 12:44

> Hakker? Laver de hakker i cderne? Så duer de jo ikke mere.
>
> John

Jeg har fundet fejlen. Det var faktisk en driver der lavede disse "hakke"
problemer.

Hilsen mig.