komme ud af "frame" ved et "pegehotel"
Fra : morten jespersen

Dato : 14-01-03 00:06

jeg har et problem - jeg har 5 forskell domainer der peger samme sted hen -
nemlig ned i en undermappe i et andet domaine med webhotel.

når jeg skriver i adresselinien www.domain.dk - ja så kommer jeg fint
ned i den mappe jeg ønsker men det er ligesom med frames (selvom sitet ikke
er lavet med frames) at uanset hvad jeg gør så er adresselinien hele tiden
www.domain.dk og jeg kan ikke komme ud af det.... har prøvet med en
redirect og "klik her" for at komme videre - men lige meget hjælper det....
er der en måde ??????????

evt vha noget javascript... eller ?????????

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 14-01-03 00:22

"morten jespersen" <suspenderetfjern@hotmail.com> writes:

> når jeg skriver i adresselinien www.domain.dk - ja så kommer jeg fint
> ned i den mappe jeg ønsker men det er ligesom med frames

Det er ikke bare ligesom med frames ... det *er* frames. Det er sådan
de sender dig videre: med en side med en frame der peger på den rigtige
side.

For at komme ud af frames kan du lave et link med target="_top",
eller du kan bruge javascript:

if (self != top) top.document.location.href=self.document.location.href;

/L

Fra : morten jespersen

Dato : 14-01-03 00:45

"Lasse Reichstein Nielsen" <lrn@hotpop.com> skrev i en meddelelse

> For at komme ud af frames kan du lave et link med target="_top",
> eller du kan bruge javascript:
>
> if (self != top) top.document.location.href=self.document.location.href;
>
> /L

Lasse!!!!! du er bare en super hero.... tak tak tak.... du sparer mig en
lang lang hovedpine............