ADVARSEL - ADVARSEL - ADVARSEL
Fra : Stig Grau Rasmussen

Dato : 13-01-03 23:10

Til Alle brugere af internettet.

LAV ALDRIG EN AFTALE MED TISCALI OM INTERNETOPKOBLING DET KAN IKKE LADE SIG
GØRE AT SIGE AFTALEN OP IGEN. DET ER RENT MAFIA. JEG HAR ÆNDRET MIT
ABONNEMENT - OPSAGT MIT ABONNEMENT RINGET FAXET 4 GANGE SIDEN APRIL 2002
..MEN MODTAGER STADIG REGNINGER. HAR HAFT ADSL HOS TDC SIDEN APRIL MEN FÅR
STADIG REGNINGER PÅ 250 KR PR MD FOR INGENTING HOS TISCALI.
ER DER ANDRE DER ER I SAMME SITUATION SÅ KONTAKT MIG.

MVH SGR

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 13-01-03 23:12

Hvem kommer først?

\MK

Fra : Madsen

Dato : 13-01-03 23:15

Stig Grau Rasmussen skrev:

> LAV ALDRIG EN AFTALE MED TISCALI OM INTERNETOPKOBLING....

Du kunne starte med at droppe det råberi og så finde en bedre egnet
gruppe. <news:dk.edb.internet.udbydere> er et godt sted at starte.
Hvis du er i tvivl om gruppevalg så er det hjælp at hente på følgende
side: <http://usenet.dk/grupper.pl>

Fut: <news:dk.admin.netikette>
Svar på dette indlæg vil havne i ovenstående gruppe.

Madsen.

Fra : Kim Jensen

Dato : 13-01-03 23:23

Stig Grau Rasmussen wrote:
> Til Alle brugere af internettet.

Er du idiot?

Stop dog dit råberi.

Kim Jensen
litewerx.com // kelvin8.com // newscaster.dk

Fra : Stig Grau Rasmussen

Dato : 13-01-03 23:51

Nej er du ?

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-03 00:53

"Stig Grau Rasmussen" <stig.grau@rasmussen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Nej er du ?

Jeg føler med dig, at du virkelig betaler disse regninger selvom du ikke har
det. Det må være din egen skyld.
Desuden så har du, så vidt jeg har talt, skrevet i 3 grupper som overhovedet
ikke har noget med dit indlæg at gøre.

Det er iorden, at reklamere for et firma men så gør det i den gruppe hvor
det hører til.

Hvis du er i tvivl ang. regningerne og betalinger så spørg i
dk.videnskab.jura gruppen.

Mvh
Benny
--
Spil over nettet med gode odds, livebetting og meget mere:
http://www.gamebookers.com/cgi-bin/intro.cgi?rid=146876

Fra : Kim Jensen

Dato : 14-01-03 09:49

> Nej er du ?

Starter jeg en totalt OT tråd i denne gruppe?
Skriver jeg konsekvent mit indlæg med STORE bogstaver?

FUT: dk.admin.netikette

mvh
Kim Jensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 14-01-03 03:38

Stig Grau Rasmussen skrev:

>Til Alle brugere af internettet.

Alle? Det var mange - men så burde du nok skrive på et andet sprog end
dansk...

Jeg har kommenteret dit indlæg i news:dk.edb (hvor det i øvrigt ikke
hører hjemme): Message-ID:
<nhe62vct253gmc87r53jn6u21f1itiivls@news.tele.dk>

Jeg kan se, at du har skrevet indlægget i en del grupper, hvor det
absolut ikke hører hjemme. Jeg kan godt forstå du er frustreret (men
jeg vil stadig anbefale dig at gøre som jeg har foreslået i mit
indlæg), men det berettiger dælme ikke til bare at poste løs i alle
mulige grupper der INTET har med emnet at gøre (tænk hvis vi alle
gjorde det!)

dk.marked.privat, dk.edb.netvaerk, dk.admin.netikette (de grupper jeg
har set dit indlæg i - det ligner, at det er alle de grupper du
"færdes i")

Du burde næsten have postet dit indlæg via din Tiscali-forbindelse,
for så kunne vi have klaget til udbyderen over dine fejlpostings - og
du kunne håbe på de lukkede forbindelsen (dette er IKKE en
opfordring!)

FUT: dk.admin.netikette (svar på dette indlæg havner i den gruppe).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Om få dage tilbyder vi:
Inverted display og lys/dioder der fader i Nokia-telefoner.

Fra : kf

Dato : 14-01-03 07:28

On Mon, 13 Jan 2003 23:09:54 +0100, "Stig Grau Rasmussen"
> [...]

>STADIG REGNINGER PÅ 250 KR PR MD FOR INGENTING HOS TISCALI.
>ER DER ANDRE DER ER I SAMME SITUATION SÅ KONTAKT MIG.

Det undrer mig overhovedet ikke.

En kammerat havde engang et domæne hos PIScali. Men det flyttede han
til TDC. Men regningerne kommer stadigt for domænet.
Seneste var et venligt brev fra et advokatforma med trusler.

Derfor: send 2 breve hvor opsigelse af alle aftaler tydeligt fremgår.
Send det ene brev almindeligt, og det andet som registreret post.
Når det registrerede brev kommer tilbage (det vil de ikke modtage) så
gem det sammen med al korrespondance (e-mail udskrevet mv.)

Og få så en ny opkobling et andet sted.

Alle efterfølgende breve fra PIScali påføres teksten "modtagelse
nægtet" og dumpes i nærmeste postkasse.
PIScali får så brevet tilbage med ekstra portoopkrævning

SÅ har man fanget deres opmærksomhed, og kan gøre gældende, at alt er
da opsagt for *meget* længe siden.

Men eftersom de har fyret alle de folk der havde bare lidt rygrad, kan
de ikke gøre noget.

/kf

Fra : Ole Stigaard

Dato : 14-01-03 10:35

"Stig Grau Rasmussen" <stig.grau@rasmussen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3e2338f2$0$233$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
[snip...]
Dit tastatur er gået i stykker. Du kan evt. købe et brugt i news://dk.marked.privat.edb

--
Ole S

Fra : jakob

Dato : 14-01-03 17:32

In article <3e2338f2$0$233$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
stig.grau@rasmussen.tdcadsl.dk says...
> [...]
> STADIG REGNINGER PÅ 250 KR PR MD FOR INGENTING HOS TISCALI.
> ER DER ANDRE DER ER I SAMME SITUATION SÅ KONTAKT MIG.

Send dem dog en opsigelse i anbefalet form, og stop så med at betale når
den tilhørende frist udløber.

Hvis du kan dokumenterer at du har opsagt på korrekt måde er du jo ikke
forpligtiget til at betale

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Stig Grau Rasmussen

Dato : 15-01-03 19:57

Tak for debatten 7 måneders kamp er slut tiscali har lukket mit abonnement
jeg har fået krediteret regninger for de sidste 5 måneder. undskyld at jeg
råbte i galskab men det hjalp tak for hjælpen jer der ikke blev sure.
Mvh SGR

Fra : Soeren Rasmussen

Dato : 03-02-03 17:40

"Stig Grau Rasmussen" <stig.grau@rasmussen.tdcadsl.dk> wrote in message news:<3e25aecc$0$148$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> jeg har fået krediteret regninger for de sidste 5 måneder. undskyld at jeg
> råbte i galskab men det hjalp tak for hjælpen jer der ikke blev sure.

ADVARSEL ADVARSEL
ADVARSEL
ADVARSEL
ADVARSEL
ADVARSEL
ADVARSEL
JEG KAN KUN TILSLUTTE MIG - MAGE TIL SVINERI, UDHALERI OG UFORSKAMMET
FORRETNINGS ETIK SKAL MAN LEDE LÆNGE EFTER - HVORNÅR FOR POLITIET FAT
PÅ DISSE FORBRYDERE - FØJ FOR DEN LEDE.