Refill i Fakta !
Fra : PerMand

Dato : 13-01-03 22:24

Fakta sælger i disse dage billigt refill blæk til Hp, farve såvel som
sort. Et det noget værd, og kan det i givet fald bruges til andre
blækpatroner f. eks Lexmark ?

Hilsen Per

Fra : Hanzen

Dato : 14-01-03 06:19

"PerMand" <BeckAnd@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Fakta sælger i disse dage billigt refill blæk til Hp, farve såvel som
> sort. Et det noget værd, og kan det i givet fald bruges til andre
> blækpatroner f. eks Lexmark ?
>
> Hilsen Per

På billedet ligner de dem jeg købte i Aldi for nogle månedersiden.
Min Lexmark kører fint på et sæt sort refil til Canon.

Der skal bare laves et lille hul i patronen hvor nålen kan komme ind.

--
hilzen
Hanzen