MS Windows
briani 27239
W2K og USB Logitech keyboard.
Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 13-01-03 22:02

Jeg har taget mit eget USB Logitech keyboard med på arbejde.
Når W2K kommer til logon-screen, bliver jeg nødt til at hive
USB-stikket ud og sætte det ind igen for at der er liv i keyboard og
jeg kan logge mig på.
Nogen, der kan fortælle hvilken indstilling, der skal ændres ?

--
Simon Walther-Larsen
Haderslev, Sdr. Jylland, Denmark

Fra : Madsen

Dato : 13-01-03 22:48

Simon Walther-Larsen skrev:

> [...]
> jeg kan logge mig på.
> Nogen, der kan fortælle hvilken indstilling, der skal ændres ?

Hmm, hvad med USB Keyboard Support = Enabled i BIOS?

Madsen.

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 15-01-03 00:13

On Mon, 13 Jan 2003 22:48:16 +0100, Madsen wrote:

> Hmm, hvad med USB Keyboard Support = Enabled i BIOS?

Jeg kigger lige i BIOS engang i morgen, men mener dog at jeg
kontrollerede for "USB-halløj Enabled", da jeg engang havde min
kortlæser med.
Derudover mangler jeg da at oplyse, at opstarten foregår uden
problemer ca. hver 3. gang.

Fra : Madsen

Dato : 15-01-03 01:41

Simon Walther-Larsen skrev:

> Derudover mangler jeg da at oplyse, at opstarten foregår uden
> problemer ca. hver 3. gang.

Ja, det lyder jo så straks mere mystisk. Måske modtageren ikke står
optimalt, eller noget i den stil. Prøv evt. at flytte lidt på den,
hvis du da ikke allerede har prøvet det.

Hvad med den nyeste driver? Det er ikke forfærdelig lang tid siden
at iTouch blev opdateret.

Madsen.